8 Mart 2014 Cumartesi

YAĞMUR KOKUSU

 Taze Yağmur Kokusu
İki gündür aralıksız yağmur yağıyor. Hava soğuk… Kış, misafirlik örtüsünü çıkarıp atmış üzerinden. Hayat sersemi gözlerim yeni bir güne daha açılıyor… Taze ekmek kokusuyla ısınayım diye evden çıkıp mahalle fırınına yol alıyorum. Gözümün dokunduğu her şey ıslak…
Dışarda kimsecikler yok. Vakit henüz erken… Bulutların ardına gizlenmiş gökyüzünden okkalı bir nefes çekiyor, canım sıkılmasın diye …hiçbirini tam bilmediğim şarkılardan mırıldanıyorum… Caddenin biraz uzağında kalmış, az ilerdeki çamurlaşmış boş araziyle rastlaşınca birden karıncalar geliyor aklıma. Acaba yağmurlu havalarda, tırnaklarıyla kazıyıp bin bir güçlükle kurdukları yuvaları su alıyor mudur?
Karıncalar için endişelenirken adımlarımı hızlandırıyor, yarım kalmış yoluma devam ediyorum…


 (!)
İnsanları anlamak gerçekten çok zor… Son teknolojiye uygun zırh yapıyorlar ardından o zırhı delebilecek mermi. En güncel ve pratik yazılımlar geliştiriyorlar sonra onları kıracak program. Ölümsüz olmayı arzuluyorlar ama daha fazla yaşamak için birbirlerini yiyorlar…
YAĞMUR BEREKETTİR
Evlerde un yoksa karılmaz hamur
Yağmur için dua düşsün diline
Kara bulutlardan boşandı yağmur
Yağmur berekettir böyle biline.

Yağmayınca yağmur topraklar çatlar
Su geçirmez olsun giyilen botlar
Yağmurla birlikte yeşerir otlar
Yağmur berekettir böyle biline.

Yağmur dilimdedir hep hece hece
Yağmuru istedi kral ve ece
Sesini dinledim bütün bir gece
Yağmur berekettir böyle biline.

Karanlıkta kalan yolu bulur mu?
Oksijen olmadan canlı solur mu?
Yağmur yağmadan buğday olur mu?
Yağmur berekettir böyle biline.

Yıllar kurak geçti canımdan bezdim
Yağmur yağmasını önceden sezdim
Şemsiyemi açtım yağmurda gezdim
Yağmur berekettir böyle biline.
Yağmur berekettir,umuttur,sevgidir,hayattır,sabırdır..! Yağan yağmur ıslatmaz onları Yalnızdırlar belki ama kardeşleri umuttur..! Gülmese de yüzleri,sevilmese de garip yürekleri;hep umut eder,beklerler Sevmeyi çok severler.Yağmur bitmeyen bir aşk hikayesidir....!! Buyrun yağmur seyrine...!!